7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد

آخرين اخبار تحليلي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد

در اين دنياي ناخوشايند پر از اخبار بد و برنامه هاي تلويزيوني ناراحت كننده، سريال كمدي “تد لاسو” مانند هواي تازه باقي مي ماند. اين سريال داستان يك مربي فوتبال آمريكايي است كه مربي تيم فوتبال انگليس در لندن شد. «تد لاسو» ديدگاه بسيار مثبتي دارد و داستاني درباره افراد خوبي است كه تلاش مي‌كنند …

منبع : 7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد

7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد http://abcmag.ir/10487/7-انيمهي-حال-خوبكن-كه-ميتوانيد-بعد-از-سريال-كمدي-تد-لاسو-تماشا-كنيد/ abcmag News Tue, 21 Dec 2021 05:42:33 0000 هنر و سينما به دنبال چه چيزي باشم؟ كارتون https://abcmag.ir/?p=10487

در اين دنياي ناخوشايند پر از اخبار بد و برنامه هاي تلويزيوني ناراحت كننده، سريال كمدي “تد لاسو” مانند هواي تازه باقي مي ماند. اين سريال داستان يك مربي فوتبال آمريكايي است كه مربي تيم فوتبال انگليس در لندن شد. «تد لاسو» ديدگاه بسيار مثبتي دارد و داستاني درباره افراد خوبي است كه تلاش مي‌كنند …

منبع : 7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد

در اين دنياي ناخوشايند پر از اخبار بد و برنامه هاي تلويزيوني ناراحت كننده، سريال كمدي “تد لاسو” مانند هواي تازه باقي مي ماند. اين سريال داستان يك مربي فوتبال آمريكايي است كه مربي تيم فوتبال انگليس در لندن شد. «تد لاسو» ديدگاه بسيار مثبتي دارد و داستاني درباره افراد خوبي است كه تلاش مي‌كنند زندگي خوبي داشته باشند. چنين داستان ها و افكاري شبيه به يك زيرژانر در دنياي انيمه به نام «تكه از زندگي» است. كارتون‌هاي زندگي اغلب داستان‌هاي ساده و بي‌پيچيده‌اي دارند كه فقط زندگي روزمره چند سلبريتي را نشان مي‌دهد كه كاري را كه دوست دارند انجام مي‌دهند. انيمه Slice يك زندگي آرام و آسان است و مي تواند شما را بعد از يك روز سخت سرحال كند. به همين دليل در اين مقاله هفت انيمه تهديد كننده زندگي را قرار مي دهيم كه مي توانيد بعد از «تد لاسو» تماشا كنيد.

1. شيرين و سبك (شيرين و پر زرق و برق)

شيرين و پر زرق و برق

  • سازنده: Guido Amagakore
  • داستان: تارو ايوازاكي
  • سال: 2016

كوه اينوزوكا يك پدر مجرد و يك معلم دبيرستان است كه تمام تلاش خود را مي كند تا مطمئن شود دخترش سوموگي زندگي خوبي داشته باشد. اينوزوكا با وجود مشغله هاي روزانه اش متوجه مي شود كه يك چيز مسلم است: او آنقدر مشغول خوردن و خوردن فست فود است كه آشپزي را فراموش مي كند. يك روز، يكي از شاگردانش، كوتوري ليدا، اينوزوكا و سوگومي را براي شام در رستوران خودش دعوت كرد. همين دعوت يك شبه به يك مناسبت عادي تبديل شده است و به اينوزوكا و سوگومي اجازه مي دهد در رستوران ليدا آشپزي بياموزند.

“شيريني و رعد و برق” يك كارتون خنده دار است و حتي مي تواند يك منبع آموزشي عالي براي يادگيري آشپزي باشد. كل داستان خسته كننده و سرگرم كننده است و جنبه هاي سرگرم كننده زيادي دارد: از يك دانش آموز دبيرستاني در نوجواني تا پدري كه سعي مي كند مراقب خوبي براي دخترش باشد. در اين انيمه بحث زيادي وجود ندارد، شديدترين مورد اين است كه ممكن است استيك بسوزد يا پاستا به درستي پخته نشود! «شيريني‌ها و رعد و برق» را مي‌توان انيمه‌اي داغ در نظر گرفت كه مانند يك غذاي شيريني مرغ آرامش‌بخش است.

. تاناكا كان هميشه بي حال است (Tanaka-kun هميشه در ليست نيست)

تاناكا كان هميشه بي حال است

  • خالق: نوزومي يودا
  • داستان: شينيا كاواتسورا
  • سال: 2016

داستان‌هاي زيادي وجود دارند كه بر شخصيتي تمركز مي‌كنند كه تمايل يا ميل خاصي دارد. تاناكا فقط يك چيز مي خواهد: زندگي آرام و پر از آسايش و آرامش. اين دانش آموز دبيرستاني آنقدر آرام است كه حتي بيان خواسته هايش نيز مي تواند او را مشكوك كند. تاناكا بدون توجه به اينكه از كجا آمده است در تعطيلات است، با تعدادي از دوستانش از جمله اوتا كه هميشه معتاد و ميانو فعال است.

Relaxing بهترين كلمه براي توصيف اين انيمه است. خلق و خوي آرام و سركش تاناكا مانند آب داغي است كه وارد چاي مي شود و از روي صحنه به ذهن مخاطب مي رسد و مانند تاناكا او را آرام مي كند. اين شخصيت تقريباً هميشه توسط هيچ كس ديده نمي شود، كه در را براي نمايش كلي ويژگي هاي مكمل عالي باز مي كند. استقلال آن باعث مي شود كه ديگر شخصيت ها قدرت بيشتري پيدا كنند. اين تضاد شور و شخصيت نه تنها بازيگران را به خود جذب مي كند، بلكه حس شوخ طبعي ايجاد مي كند و باعث مي شود يكي از لذت بخش ترين انيمه هاي زندگي خود را تماشا كنيد.

3. خدمتكار اژدها خانم كوباياشي (كارگر اژدها خانم كوباياشي)

كارگر اژدها خانم كوباياشي

  • سازنده: Colchiosynia
  • داستان: ياسوهيرو تاكوموتو
  • سال: 2017

كوباياشي، هماهنگ كننده برنامه، يك شب در شهر مست شد و به جنگل رفت و در آنجا اژدهاي زخمي را ديد. پس از عمل بر روي اژدها كه تورو نام داشت، كيفش را به او داد و تمام شب را با هم نوشيدند. وقتي كوباياشي صبح روز بعد از خواب بيدار شد، فكر كرد اتفاقي كه ديشب افتاد يكي از علائم مستي او بود و اصلا واقعي نبود، اما تا زماني كه به خود آمد ديد شما در مقابل او دراز كشيده ايد، خانه اش. تورو حالا يك انسان شده و فقط يك كار دارد: اينكه كوباياشي را عاشق خودش كند!

«خدمت اژدها خانم كوباياشي» يك پيش فرض ساده را انتخاب كرد و آن را به يك كمدي سرگرم كننده تبديل كرد. اژدهايان ديگر از ابعاد فانتزي ديگر كم كم وارد دنيا مي شوند و كوباياشي متوجه مي شود كه زندگي عادي او با اين انسان هاي عجيب و غريب كه همگي در تلاش براي اغواي او هستند تغيير كرده است. بيشتر طنز كارتوني ناشي از موقعيت هاي وحشتناكي است كه اژدهاها ايجاد كرده اند، اما به غير از آن، اين انيمه داستان و شخصيت هاي جذابي دارد و ارتباط قوي بين اين همه شخصيت عجيب ايجاد مي كند.

4. مونونوكه‌آن عبوس (موروز مونونوكي)

مونونوكه‌آن عبوس

  • خالق: كري وازاوا
  • كارگردان: آكيرا ايواناگا، ايتسورو كاوازاكي
  • سال: 2016

«مونونوك غم‌انگيز» داستان يك دانش‌آموز دبيرستاني به نام هاناي آشيا است كه متوجه مي‌شود يك روح ژاپني به نام يوكاي وجود داشته است. او يكي از همكلاسي هايش را مي بيند، مرد فقيري به نام هارويتسوكي آبنو، كه به نظر مي رسد در بيرون كشيدن يوكا از بدن متخصص است. البته گران است و آشيا توان خريد آن را ندارد. او براي جبران كار آبنو تصميم مي گيرد به او در كارش كمك كند: آبنو مي خواهد به يوكاي گمشده كه براي برخي خطرناك است كمك كند تا به خانه بازگردد.

در اين ليست، انيميشن نسبت به بقيه تاثيرگذارتر است و شخصيتي جذاب را به نمايش مي گذارد و مدام ارواح را معرفي مي كند. اما با وجود تمام تنش ها، ما همچنان با انيمه هاي خوب طرف هستيم. انتظارات آشيا با ماهيت غم انگيز همكارانش در تضاد است و او را با تمام يوكاهايي كه پيدا مي كند دوست مي كند، حتي آنهايي كه كمي خطرناك تر از ديگران هستند.

5. واتاكو: عشق براي اوتاكو سخت است (وتاكوي: عشق براي اوتاكو سخت است)

عشق براي اوتاكو سخت است

  • سازنده: فوجيتا
  • كارگردان: يوشيماسا هيرايكي
  • سال: 2018

«دوست داشتن براي اوتاكو سخت است» با ساير انيمه‌هاي اين فهرست متفاوت است، زيرا به جاي چند دانش‌آموز دبيرستاني روي چند بزرگسال در محل كار تمركز دارد. اين كارتون داستان نارومي و هيروتاكا، دو همكلاسي سابق است كه بعدها در يك شركت با هم كار كردند. اين دو با هم جمع شدند و خيلي زود متوجه شدند كه اوتاكو دو آتش است (در ژاپن، اوتاكو افرادي هستند كه علاقه زيادي به انيمه، مانگا يا بازي هاي ويديويي دارند). هر دوي آنها نحوه برقراري ارتباط خوب را نمي دانند و به همين دليل است كه رابطه آنها پر از چيزهاي بد و خنده دار است.

اين كارتون يك كمدي داستان عاشقانه عالي است و با تمركز بر رابطه دو بزرگسال (و نه عشق دبيرستاني) خود را از انيمه هاي مشابه متمايز مي كند. اين تمايز لزوماً ممكن است خيلي خلاقانه نباشد، اما مشكلاتي كه زن و شوهر با آن روبرو هستند، از مديريت كار و رابطه آنها گرفته تا زندگي اجتماعي ناخوشايند كه هر دو در آن زندگي مي كنند، براي آنها كاملاً جديد است. دنياي انيمه. در پايان هر روز، زن و شوهر احساس مي كنند كه عاشق هستند و رابطه قوي با يكديگر برقرار مي كنند و سعي مي كنند به خوبي از يكديگر حمايت كنند.

6. Kagoya-Sama: A War of Love (كاگويا-ساما: عشق يك جنگ است)

عشق يك جنگ است

  • سازنده: آكا آكاساكا
  • كارگردان: شينيچي اوماتا
  • سال: 2019

در يك دبيرستان خصوصي براي دانش آموزان ارشد، دو دانش آموز بسيار محبوب هميشه به مدير و معاون مشاوره مي دهند. هر دو از نظر درس و رفتار به مدرسه افتخار مي كنند و هر دو در عشق تجربه ندارند. با اين حال، آنها واقعا يكديگر را دوست دارند و هرگز آن را مطرح نمي كنند، بلكه فقط فكر مي كنند كه در يك عشق هستند. ميوكي و كاگويا در طول اين كارتون بسيار دعوا مي كنند و مدام سعي مي كنند شرايطي ايجاد كنند كه ديگري مجبور شود عشق آنها را بپذيرد و دائماً احساسات خود را پنهان كند.

“Love is War” يك انيمه واقعا سرگرم كننده براي تماشا است. كاگويا و ميوكي دائماً توطئه‌هاي احمقانه مي‌سازند و سعي مي‌كنند ديگران را مجبور به اعتراف كنند و اغلب به طور مساوي با هم رقابت مي‌كنند. ساعات ثابت او پر از شوخي هاي خنده دار است. اما آنها تنها دو بازيكن جذاب اين انيمه نيستند. شوراهاي دانش آموزي به طور كلي ويژگي هاي طنز و جذاب ديگري دارند. خود ايشيگامي يو و چيكا فوجيوارا به زيبايي كل كارتون مي افزايند و نوعي طنز را به داستاني اضافه مي كنند كه مي تواند يك رمان عاشقانه هيجان انگيز كلاسيك باشد.

7. فراتر از جهان (مكاني دور از كائنات)

فراتر از كيهان

  • پديد آورنده: اوريم
  • داستان: آتسوكو ايشيزوكا
  • سال: 2018

جواني يكي از گرانبهاترين هديه هاي زندگي است. ماري تمكي، دانش آموز دبيرستاني، يك روز صبح از خواب بيدار شد و احساس كرد كه بيشتر دوران جواني خود را سپري كرده است. او تصميم مي گيرد از اين به بعد كه كيسه اي حاوي يك ميليون ين پيدا مي كند، ماجراجويي كند. اين پاكت متعلق به يكي از همكلاسي هايش به نام Shirase Kubuchizawa بود كه در طول سال ها پس انداز كرده بود تا به قطب جنوب برود، مانند مادرش كه در جواني شيراسه ناپديد شد. ماري عاشق برنامه هاي شيرسه شد و به اين نتيجه رسيد كه اين همان ماجرايي است كه مي تواند از جواني اش استفاده كند.

“جايي فراتر از كيهان” يك كارتون منحصر به فرد براي هر كسي است كه روياي يك سفر را در سر مي پروراند يا تا آخر عمر در شهر خود گير افتاده است. سريال هاي كمي پيدا شده است كه بتواند تمايل ما را براي رفتن با آن نيرو بيان كند. شخصيت هاي زن اصلي اين كارتون به دورافتاده ترين نقاط جهان سفر مي كنند و خاك رس زنده را حذف مي كنند. ماكي ساده، هيناتا با تجربه و يوزوكي خجالتي از ديگر اعضاي اين تيم سرگرم كننده هستند. هيجان ماجراجويي فعلي در اين مجموعه در حال گسترش است و باعث مي شود كه شما بخواهيد همين الان از خانه خارج شويد و ماجراجويي را نيز شروع كنيد، حتي اگر اين بار به خانه برگرديد. اين ماجراجويي را انجام دهيد.

منبع: Collider

.

منبع : 7 انيمه‌ي حال خوب‌كن كه مي‌توانيد بعد از سريال كمدي «تد لاسو» تماشا كنيد

منبع :مجله خبري abcmag

خنده دارترین فیلم های کمدی خارجی

1-عهد کاملا جدید (2015) The brand new testament

  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 83،Rotten Tomatoes 82
  • جوایز دریافتی: این فیلم نامزدی در ششمین دوره جوایز ماگریت دریافت کرد و چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای ون دورمایل را از آن خود کرد.

طبق روایت این داستان خدا زنده است، در بروکسل زندگی می کند و فوق العاده سخت گیر و اصلاح ناپذیر است. او یک دختر 10 ساله سرکش به نام Ea دارد که تصمیم می گیرد به این وضعیت خاتمه دهد و برنامه های پدرش را به روشی جدید و از نو بچیند . “عهد جدید کاملا” به این ایده می پردازد که خدا اساسا خود شمایید که بازی سیمز را به سادیستیک ترین حالت ممکن بازی می کنید. شاید اگر بدانید کاترین دنو در این فیلم بازی می کند بیشتر متقاعد شوید آن را تماشا کنید. او عاشق یک گوریل می شود. بهترین فیلم های کمدی

2-ستاره های پاپ هرگز متوقف نمی شوند (2016) Popstar: Never stop never

  • امتیازها: IMDb 6.7، امتیاز گوگل 84،Rotten Tomatoes 79

این فیلم که با همکاری گروه کمدی سه نفره The lonely island ساخته شده، بدون اغراق جانشین بلامنازع This Is Spinal Tap است. این فیلم که توسط یورما تاکونه و آکیوا شفر کارگردانی می شود و اندی سامبرگ آن را رهبری می کند، رویکردی مستندگونه برای به سخره گرفتن ستاره های بزرگ عصر مدرن مثل جاستین بیبر دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.