مالكي: كمبود اكسيژن و پزشك بزرگترين مشكل فعلي استان سيستان و بلوچستان است

آخرين اخبار تحليلي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

مالكي: كمبود اكسيژن و پزشك بزرگترين مشكل فعلي استان سيستان و بلوچستان است

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي بزرگترين مشكل زاهدان اين است كه در حال حاضر كمبود اكسيژن ، پزشكان و واكسنهاي سيستان و بلوچستان است كه مي تواند در اين گروه سني منطقه واكسينه شود. فداحسين مالكي در مصاحبه با مجله رز ، با تشريح آخرين وضعيت در استان سيستان و بلوچستان از نظر ويروس كرونا …

مالكي: كمبود اكسيژن و پزشك بزرگترين مشكل فعلي استان سيستان و بلوچستان است https://rosemag.ir/2021/07/12/مالكي-كمبود-اكسيژن-و-پزشك-بزرگترين-مشك/ مجله رز Mon, 12 Jul 2021 09:15:21 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/07/12/مالكي-كمبود-اكسيژن-و-پزشك-بزرگترين-مشك/ يك نماينده مجلس شوراي اسلامي بزرگترين مشكل زاهدان اين است كه در حال حاضر كمبود اكسيژن ، پزشكان و واكسنهاي سيستان و بلوچستان است كه مي تواند در اين گروه سني منطقه واكسينه شود. فداحسين مالكي در مصاحبه با مجله رز ، با تشريح آخرين وضعيت در استان سيستان و بلوچستان از نظر ويروس كرونا …

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي بزرگترين مشكل زاهدان اين است كه در حال حاضر كمبود اكسيژن ، پزشكان و واكسنهاي سيستان و بلوچستان است كه مي تواند در اين گروه سني منطقه واكسينه شود.

فداحسين مالكي در مصاحبه با مجله رز ، با تشريح آخرين وضعيت در استان سيستان و بلوچستان از نظر ويروس كرونا ويروس جمعيت ، دلتا گفت: “اخيراً ، چه توسط وزارت بهداشت در اردبيل علني شود چه اظهارات غيرحرفه اي انجام دهد كه كاملاً و بلوچستان استان سيستان 500 تخت خالي است. “بر اساس اين گزارش ، هيچ كس فوت نكرده است. علت موج مردم از اين ننگ آگاه هستند.

توضيح داد: “در جلسه اي كه معاون وزير و رئيس دانشگاه علوم پزشكي و فرماندار با حضور وزير كشور پذيرفتند ، ما تصديق كرديم كه توسط وزير كشور در همان روز تغيير داده شده است. سي و دو نفر از كساني كه در آن روز فوت كردند ، و هيچ پيش فرض اساسي مشخص نيست كه اين تنها يك نفر درگذشت ، پيرمردهاي سرنشين بيمار.

و يكي از اعضاي جلسه اعضاي استان سيستان و بلوچستان ، وي افزود: “گفته مي شود كه بيهوده نيست كه آنها در زاهدان و استان سيستان و بلوچستان دروغ مي خوانند. اينجا ما اين مجمع را قرار داده ايم ، به طوري كه هر يك براي تأييد هر زمينه تحقيق ، اما در حال حاضر سپاه با اكثر بيمارستان ها ، 200 پرسنل پزشكي مداخله كرده است ، او به استان رفت و به ارتش كه براي تدوين بود ، خانه او است. و ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) اين است كه اين بيمارستان همچنين در بيمارستان ها و وسايل بياباني را در يك تخت مجرد ، در استان ساخت و ساز خواهد كرد. هلال احمر او اميدوار است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضور در خانه هاي خود بايد آنها را از بين برد و از بين برد ؛ بستر ، يعني كاركنان ارتش و مجريان.

مالكي افزود: ما از رئيس مجلس شكايت كرده و خواهيم كرد. دادستان زاهدان جرمي را اعلام كرد كه همه افراد سعي در كنترل اين وضعيت و كنترل بيماري كه در دادگاه نمك به زخم هاي اين استان ها ريخته است حذف نشده اند .

مشكلات استان سيستان و بلوچستان ، گفت: “ما كمبود اكسيژن ، پزشك و واكسن داريم. واكسن ها يك مشكل جدي هستند كه بايد در اسرع وقت برطرف شوند ، اين بدان معني است كه واكسن براي همه افراد ، صرف نظر از گروه سني است. “مطمئناً ، با كنترل سيستان بلوچستان ، مي توان جلوي ويروس ها را گرفت ، كه مبادا به ساير استان ها سرايت كند.

نماينده زاهدان در مجلس شوراي اسلامي درباره عملكرد پروتكل هاي ايمني و استفاده از ماسك در استان سيستان و بلوچستان گفت: افرادي كه پروتكل ها را دنبال مي كنند ؛ اما بايد از زمينه فرهنگي و اجتماعي اين موضوع استفاده شود. قرنطينه جمعيتي را تحميل كرده و حتي ممكن است بعضي از اينها باشند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.