نتيجه مذاكره با عراق و عربستان درباره اعزام زائر ايراني

آخرين اخبار تحليلي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

نتيجه مذاكره با عراق و عربستان درباره اعزام زائر ايراني

اولين رئيس سازمان حج توضيح داد كه چگونه زائران خوشحال و ايراني كه به عراق ، ايران سفر مي كنند ، دليل اينكه هيچ خارجي از حج خارج نمي شود ، عمره براي كمك به حفظ وضعيت و نتايج آخرين موارد Drive ، مسجد الحمر بلاياي هريس. به گزارش مجله رز ، عليرضا رشيديان گفت …

نتيجه مذاكره با عراق و عربستان درباره اعزام زائر ايراني https://rosemag.ir/2021/07/20/نتيجه-مذاكره-با-عراق-و-عربستان-درباره-ا/ مجله رز Tue, 20 Jul 2021 10:26:36 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/07/20/نتيجه-مذاكره-با-عراق-و-عربستان-درباره-ا/ اولين رئيس سازمان حج توضيح داد كه چگونه زائران خوشحال و ايراني كه به عراق ، ايران سفر مي كنند ، دليل اينكه هيچ خارجي از حج خارج نمي شود ، عمره براي كمك به حفظ وضعيت و نتايج آخرين موارد Drive ، مسجد الحمر بلاياي هريس. به گزارش مجله رز ، عليرضا رشيديان گفت …

اولين رئيس سازمان حج توضيح داد كه چگونه زائران خوشحال و ايراني كه به عراق ، ايران سفر مي كنند ، دليل اينكه هيچ خارجي از حج خارج نمي شود ، عمره براي كمك به حفظ وضعيت و نتايج آخرين موارد Drive ، مسجد الحمر بلاياي هريس.

به گزارش مجله رز ، عليرضا رشيديان گفت كه اين پيام از حفظ وضعيت اعزام ايران به حرم مطهر شنيده شده است: “ما مدت طولاني به دنبال سفر به م institutionسسه مقدس در شرايط امن بوده ايم.” همچنين وزارت بهداشت را در همكاري آماده شده و هلال احمر راهنمايي كرد. وزارت امور خارجه به سوريه به غرب و عراق اعزام شد. اخيراً نامه اي با راهنمايي رئيس جمهور و رئيس ستاد و مبارزه با كرونا براي وزير ارسال شده است كه به عنوان پاسخي به وزير بهداشت كنار گذاشته شد. وزير بهداشت همچنين گزارش داد كه جريان اصلي معاون وزير است. در اين مرحله ، نايب السلطنه و آن را به شش ، هفت بند ، و شرايطي مانند سلامتي و رفاه و سلامتي داد ، و آن را به سازمان بجا آورد ، انجام حج و آن يكي نمي كند ، با وجود دشواري ناشي از اين شرايط را دريافت كرد.

زيارت شرايط ايمني جاده ها در يك قسمت آرام در يك زمان توسط وزارت افزود: “تاج وسوسه از قسمت هاي قرمز و غيره است ، لازم است تا زماني كه اين موارد وجود داشته باشد براي رفتن به يك سفر يا قرار نيست به منطقه ديگري منتقل شود ، هر دو در انگليس.

بازگشايي جاده در عراق ، شايد پس از يك نبرد

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: اين شرايط به عراق و ايران ارسال نمي شود و بديهي است گردشگران براي سفر مطابق با دولت مركزي ايران نظر ندارند. دليل اين امر معاون رئيس سازمان حج و زيارت در عراق است ، جايي كه وزير گردشگري و بهداشت عراق در پروتكل هر دووئل همه آن را درك مي كنند. ما از آنجا كه عرفات هرگز حرم امام حسين (ع) را ترك نكرد ، ما حداقل يك سوم حضور خارجي ايراني را به سرعت مي فرستيم. به عنوان پاسخي به عراق شنبه گذشته ، ما موج جديدي را در اين منطقه از تاج ايجاد كرديم ، كه پس از جنگ چهارم امكان پذير نبود.

رشيديان تأكيد كرد: پس از پروتكل سوم وزارت بهداشت ، اجازه دهيد به آنها بگوييم ، اما راه اتبار محدود است و خوبي است.

من اولين رئيس سازمان حج آينده ، ارتباطات اربعين ايران را براي پردازش ارسال مي كنم: “ستاد ملي اربعين در وزارت كشور واقع شده است و ما يكي از كميته ها هستيم.” كار در ستاد دشوار است و سناريوهاي مختلف را نيز در نظر گرفت. با مشاهده پروتكل هايي كه اميدواريم در سفر خارجي ايران به ما بدهد. اين امر خواستار ايجاد روابط متقابل در دو استان از نظارت و مديريت بيماري است. و بنابراين ، ما نيز ، زيرا اين پيش بيني درباره اربعين نيست. البته ، سناريوهاي مختلف كميته اي در نظر گرفته مي شود و او را مطلع مي كنيد.

ما مي خواهيم امسال زائر هواپيما را به حج بفرستيم

وي وارد گفتگويي شد كه در يك برنامه تلويزيوني به مناسبت چهارمين روز ترك مسافران ايراني از حج امسال انجام شده بود: سال گذشته آغاز بحران بود و مراسم عدم برگزاري مراسم غيرمنتظره نبود ، اما با توجه به موفقيت هاي انجام شده در زمينه درمان ، واكسن و تشخيص اين بيماري ، يك سال برآورد مي شود كه حج امسال برگزار شود . حتي وزارت بهداشت عربستان در بيانيه اي اعلام كرد كه به 65000 نفر حج نمي گذارد ، 15000 نفر در بقيه كشورهاي اسلامي و ديگران زندگي مي كنند. حدود سه مايل با سهميه تعيين شده براي كشورها فاصله دارد. در نتيجه ، در معاملات بين ايران و عربستان سعودي ، تعداد امور خارجي در وزارت حج عربستان سعودي را اعلام كرده و گفته است كه ايران از حج اين سازمان مطلع شده است.

وي افزود: متأسفانه در ماه دوم DHI القاعده – كه طبق سالهاي گذشته ، پروازهاي حج معمولاً در پنجمين يا ششم DHI القاعده انجام مي شود – در معاون وزير حج عربستان و ما را به دليل تاج باعث تغيير واكسيناسيون در ساير كشورهاي اسلامي مي شود. “

از سر تا سازمان حج اعلام شد ، اين يك تصميم عربستان سعودي بود كه به چند دليل تأسف آور بود. با توجه به اينكه گروه ورزشي در اروپا و براي بازيهاي المپيك ، و همچنين در بسياري از كشورها ، و همچنين شما در كنسرتهاي مراسم افتخار مجالس غير رسمي عربستان سعودي هستيد ، كه به آن ملزم است ، و آواز خوانده مي شود ، چرا حج و تشريفات انجام مي شود ، زيرا نمي توان آن را به كمال رساند ، و بايد واكسينه شود؟ و از مسلمانان محروم. رهبر اصلي اين سال همانطور كه كلمه حج بود ، دليل آن را مي توان تاج گذاري كرد ، و سياست هاي دولت عربستان است.

رشيديان درباره ايران ، مسافران پرداختي از حج امسال گفت: “چندين سال مذاكره بين نمايندگان دو كشور كه در عراق و عمان انجام شده و يكي از مراكز مذاكره حج است.” حتي پس از آنكه عربستان سعودي اعلام كرد كه به حج و افراد مشهور و خارجي كه در اين كشور از جمله ايران اقامه مي شوند ، برگزار مي كند ، ما از ميان افسران اين كشور به سفارت و كنسولگري كشاورزان در كشور و دفتر نمايندگي كشاورزان جمهوري اسلامي ايران گفته ايم. كنفرانس جده امپراتوري روم در ايران نيستيم ، در عربستان سعودي. رسما هم درخواست كرد براي اين كه ملت ايران از حج محروم نشوند ، از اين بهره بهره ببرند ، به اندازه يك هواپيماي بزرگ وجود داشته باشد كه هفته گذشته اعلام كرد ميسر نيست.

از طرف ديگر در مورد وظايف بيگانه توضيح داد: بيش از 70،000 نفر كه آن را در حج و 99 نفر ثبت نام كرده اند ، حرم پول خودش است ؛ او محاكمه مي شود ، به نرخ سپرده شده است و ارز مورد نياز آنها ، نزديك به يك سوم قيمت در بازار فعلي است. بانك مركزي بيمارستان را برگزار مي كند. و اينها به نوبه خود از منابع اولين حج امن براي ارسال استفاده كردند.

از دست دادن ايران ، لغو اين كار زائران حج تمتع در دو سال گذشته ، رهبري معاون وزير فرهنگ روم اعلام كردند: هيچ كس نبايد به مسافران آسيب برساند. پيشگويي كرد.

وي افزود: البته عربستان سعودي امسال حج گراني داشت. حج امسال ، به مكه و به شهري كه اكنون قيمت هواپيما نيست ، انتقال از ساير نقاط جهان است ، قيمت 65 ميليون تومان 116 است. افزايش قيمت به قدري شديد بود كه درياچه هاي منطقه از 3٪ به 15٪ رسيده و احساسات خارجي را افزايش مي داد.

مشق شب و جوخه ها درايو ، مسجد الحرام

نخست رئيس سازمان حج و عمره است ، گفت: “ما با عمره در عربستان سعودي در مورد سلامت عزت و عزت ارتباطات ايران مذاكره كرده ايم.” سال گذشته ، او تصميم گرفت كه به خاطر بسپارد و به اطلاعات عربستان سعودي گفت. با اين حال ، امسال كنسول ايران هزاران زائر ايراني را در يك جامعه بايد حقوق ايران را حفظ كنند.

رشيديان درباره آخرين پيروزي براي نگه داشتن غم انگيز گفت: “پس از حقوق شهروندان ايراني در خارج از دفتر كار خود در وزارت امور خارجه ، اما كشاورز روابط هماهنگ بين دو كشور ، مسائل و حقوق شهدا و “سازمان ، حج است و سپس آنچه در پي مي آيد ، و او را جستجو نمي كند ، و به مردم نمي گويد: او برخاسته است از هر نظر است. و از مسجد مقدس قرباني كه خود را بريدند ، و از آنجا كه ، فوق العاده توسط عربستان سعودي دريافت شد ، و علي رغم دشواري تحريم هاي انتقال پول ، و تحويل داده شد تا او ، احوال پرسي ، خانواده ها و يادگارهاي شهداي مسجدالحرام. به عنوان شهداي رانندگي ، و هنوز نيازي به يافتن كميته توسط وي اعلام نشده است ، اما ما اسناد عمومي را كه از طرف عربستان سعودي و متن آن نوشته شده است ، ارسال كرديم.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.