دولت از گزارشگران فساد حمايت كند/ ضرورت ايجاد بسترهاي امن – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

طبق گفته آمند عصر روز دوشنبه سيد حجت الله علم الهدي چهارمين روز وبينار همچنين ، از شر و قدرت ستاد بايد گفت كه ممنوعيت دامغان ، كه برگزار شد ، با توجه به نياز به بازرسي از متن مناسب در زير آن تا زماني كه شما بخواهيد براي عموم مردم به اداره همكاري در …

دولت از گزارشگران فساد حمايت كند/ ضرورت ايجاد بسترهاي امن – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/01/12/دولت-از-گزارشگران-فساد-حمايت-كند-ضرورت/ مجله رز Tue, 12 Jan 2021 02:06:52 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/01/12/دولت-از-گزارشگران-فساد-حمايت-كند-ضرورت/ طبق گفته آمند عصر روز دوشنبه سيد حجت الله علم الهدي چهارمين روز وبينار همچنين ، از شر و قدرت ستاد بايد گفت كه ممنوعيت دامغان ، كه برگزار شد ، با توجه به نياز به بازرسي از متن مناسب در زير آن تا زماني كه شما بخواهيد براي عموم مردم به اداره همكاري در …

طبق گفته آمند عصر روز دوشنبه سيد حجت الله علم الهدي چهارمين روز وبينار همچنين ، از شر و قدرت ستاد بايد گفت كه ممنوعيت دامغان ، كه برگزار شد ، با توجه به نياز به بازرسي از متن مناسب در زير آن تا زماني كه شما بخواهيد براي عموم مردم به اداره همكاري در مبارزه با فساد بپردازيد ، و كار ، بايد مورد تأكيد قرار گيرد ، در دولت بايد از فساد خبرنگاران در طرف ديگر كشور پشتيباني كند.

وي با بيان اينكه ايجاد يك توسعه دهنده امن و مطمئن براي گزارش چنين خواسته اي مهم فاسد است ، افزود: آنچه براي محافظت از قانون ، به ويژه دادگستري و يكي از مهمترين موضوعاتي كه بايد به كساني كه گزارش فساد مي دهند ، رسيدگي شود ، ضروري است.

رئيس مركز تحقيقات قوه قضائيه با تأكيد بر اينكه كار ذاتي دولت مقابله با فساد است ، “روز مخالف كمبود بازرسان مختلف كارگران است. از طرف ديگر ، نيروي انساني و بودجه كافي ندارد اين واقعيت است كه براي مبارزه با فساد به حمايت عمومي نياز است.” طرف شما.

علم الهدي صحبت مي كند ، اين مكاني است كه دولت بايد بستر را فراهم كند ، وي گفت: “اگر دولت اين امكان را فراهم كند تا بتواند اطلاعات را ارائه دهد و فساد را گزارش كند ، بدون هيچ ترس ، فساد و متخلفان احساس امنيت نمي كنند . “

وي اظهار داشت كه او سفارش و تأييد خلقت خدا را فراهم مي كند ، اميدواري پايگاه هاي مطمئن و مطمئن ، پس از دريافت گزارش هاي فساد اداري: براي ، و ممكن است ترس از خدا افزايش يابد ، به فساد با افزودن خاصيت ني ، و در قضاوت در ذهن مردم نيست كه انصراف دهد ، و در بخشهاي خاصي از قضاوت و توانايي گزارش با لكه با غير سازمان يك سازمان بازرسي است .

مركز تحقيقات قوه قضاييه اظهار داشت كه ، البته ، اسناد عمومي بايد همراه با تصميم گيري باشد ممكن است بر اساس اسناد ارائه شده نقض باشد ، كارشناسان از سازمان ملي براي كار نظارت و تأييد گزارش هايي كه مسئول بررسي و ارزيابي هستند ، ترس دارند.

به گزارش آنلاين ، اين چهارمين بار است وبينار دامغان يك مسئله شخصي است. به اين منظور، وبينارها البته ، مسئوليت و فرهنگ نظم ، گسترش معروف به دست آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.