ليگ برتر فوتبال| غافلگيري خانگي سپاهان برابر شهر خودرو/ استقلال صدرنشين باقي ماند+جدول

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري آن ، در سيزدهمين روز هفته از سري مسابقات شهر خودرو ليگ برتر ، سپاهان به برتري رسيد. و شاگردان او مي توانند از طريق سيد مهدي رحمت از مانعي بر سر راه اصفهان عبور كنند و نماينده محرم نويدكيا 3 را از بين برده و ممكن است از …

ليگ برتر فوتبال| غافلگيري خانگي سپاهان برابر شهر خودرو/ استقلال صدرنشين باقي ماند جدول https://rosemag.ir/2021/01/31/ليگ-برتر-فوتبال-غافلگيري-خانگي-سپاهان/ مجله رز Sun, 31 Jan 2021 04:07:35 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/31/ليگ-برتر-فوتبال-غافلگيري-خانگي-سپاهان/ به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري آن ، در سيزدهمين روز هفته از سري مسابقات شهر خودرو ليگ برتر ، سپاهان به برتري رسيد. و شاگردان او مي توانند از طريق سيد مهدي رحمت از مانعي بر سر راه اصفهان عبور كنند و نماينده محرم نويدكيا 3 را از بين برده و ممكن است از …

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري آن ، در سيزدهمين روز هفته از سري مسابقات شهر خودرو ليگ برتر ، سپاهان به برتري رسيد.

و شاگردان او مي توانند از طريق سيد مهدي رحمت از مانعي بر سر راه اصفهان عبور كنند و نماينده محرم نويدكيا 3 را از بين برده و ممكن است از بالاي جدول دانشجويان عبور كند تا بهترين ها را پيدا كند.

سجاد شهباززاده (20 امتياز) براي سپاهان و آمينو قاسمي نژاد (28 امتياز) و احمد الجبوري (73 و 93) در شهر خودرو گلزني كردند.

با تأثير سپاهان در 22 امتياز باقي ماند و به مقام سوم سقوط كرد. شمايل 18 امتياز و خودرو كسب كرد و تا يك ساعت روي ميز صعود كرد.

13 در هفته آخر بازي ، دو تيم در فولاد ميزبان پيكان به تساوي بدون گل رسيدند. با اين نتيجه ، چهارم ، با 17 امتياز به 19 امتياز و صعود فولاد پيكان باعث سقوط در پايان يازده شد.

پيام آخر / (4) 48 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.