واكسن‌هاي روسي در برابر جهش‌هاي ويروس كه همه را ترسانده، مؤثر هستند

آخرين اخبار تحليلي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

واكسن‌هاي روسي در برابر جهش‌هاي ويروس كه همه را ترسانده، مؤثر هستند

به نقل از اسپوتنيك ، پوتين از اسپوتنيك گفت: “از نظر من خدايان ، واكسن هاي م effectiveثر انواع مختلفي را در اروپا دارند و از طريق ويروس در بسياري از مناطق ديگر هشدار مي دهند.” حالت داروهاي موثر ما. حداقل 3500 Skortsova ضمن تأييد تغييرات در برخي موارد از عفونت از روسيه ، خاطرنشان …

واكسن‌هاي روسي در برابر جهش‌هاي ويروس كه همه را ترسانده، مؤثر هستند https://rosemag.ir/2021/03/02/واكسن‌هاي-روسي-در-برابر-جهش‌هاي-ويرو/ مجله رز Tue, 02 Mar 2021 09:46:19 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/02/واكسن‌هاي-روسي-در-برابر-جهش‌هاي-ويرو/ به نقل از اسپوتنيك ، پوتين از اسپوتنيك گفت: “از نظر من خدايان ، واكسن هاي م effectiveثر انواع مختلفي را در اروپا دارند و از طريق ويروس در بسياري از مناطق ديگر هشدار مي دهند.” حالت داروهاي موثر ما. حداقل 3500 Skortsova ضمن تأييد تغييرات در برخي موارد از عفونت از روسيه ، خاطرنشان …

به نقل از اسپوتنيك ، پوتين از اسپوتنيك گفت: “از نظر من خدايان ، واكسن هاي م effectiveثر انواع مختلفي را در اروپا دارند و از طريق ويروس در بسياري از مناطق ديگر هشدار مي دهند.” حالت داروهاي موثر ما.

حداقل 3500 Skortsova ضمن تأييد تغييرات در برخي موارد از عفونت از روسيه ، خاطرنشان كرد كه علت اصلي اين تغييرات نيست ، اما فقط 7 مورد در افراد مختلف تشخيص داده شده است كه بيش از 5٪ از افراد روسي را پوشش مي دهد.

10 مقام ارشد روسي حداقل همانطور كه قبلاً گفته ام در سرزمين يك ميليون دوز 4000 نفر بوده اند كه واكسن را باز كرده است و پادگان Sputnik 5 80،000 و Epivocacrona را نوشيدني مي گيرند.

به طور كلي ، روسيه قصد دارد در شش ماه اول سال 2021 بيش از 88 ميليون دوز داروي ضد خوردگي نسبت به سومين واكسن تازه ثبت شده كوويواك توليد كند كه توسط مركز فدرال چوماكوف آكادمي علوم روسيه توليد شده و حاوي 83/4 ميليون ده دوز است. و به تدريج از Sputnik به Epivocacrona.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.