دستگيري مامورنماهاي اخاذ در بازار تهران

آخرين اخبار تحليلي ايران و جهان را در اينجا بيابيد

دستگيري مامورنماهاي اخاذ در بازار تهران

آخرين اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ براي دستگيري پيشگيرانه دو نفر در تلاش براي اخاذي پول از بازار ، كه با لباس نظامي ساخته شده است. در مصاحبه با سرهنگ جليل CPB مجله رزوي گفت: “چندي پيش ، سران تيم و پليس 113 بازار براي تحقيق در مورد موضوع اخاذي و تماس با آخرين …

دستگيري مامورنماهاي اخاذ در بازار تهران https://rosemag.ir/2021/03/22/دستگيري-مامورنماهاي-اخاذ-در-بازار-تهر/ مجله رز Mon, 22 Mar 2021 16:45:13 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/03/22/دستگيري-مامورنماهاي-اخاذ-در-بازار-تهر/ آخرين اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ براي دستگيري پيشگيرانه دو نفر در تلاش براي اخاذي پول از بازار ، كه با لباس نظامي ساخته شده است. در مصاحبه با سرهنگ جليل CPB مجله رزوي گفت: “چندي پيش ، سران تيم و پليس 113 بازار براي تحقيق در مورد موضوع اخاذي و تماس با آخرين …

آخرين اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ براي دستگيري پيشگيرانه دو نفر در تلاش براي اخاذي پول از بازار ، كه با لباس نظامي ساخته شده است.

در مصاحبه با سرهنگ جليل CPB مجله رزوي گفت: “چندي پيش ، سران تيم و پليس 113 بازار براي تحقيق در مورد موضوع اخاذي و تماس با آخرين افسران پليس 110 نمايشگاه ، دو نفر به محل آمدند.”

قبل از انجام تحقيقات مقدماتي به مرحله و رهبران اشاره كرد و گفت كه در تحقيقات انجام شده مشخص شد كه اين دو نفر ، مأمورين لباس و معاونان خوبي هستند ، منطقه اي را در تهران ايجاد مي كنند و از بازرگانان گونه هاي مختلف پول اخاذي مي كنند.

آخرين رئيس پيشگيرانه تهران بزرگ با اشاره به انتقال مقر متهم پليس ، در آن زمان گفت كه اين افراد تحت بازجويي قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف كردند. در همين راستا ، دو نفر در حال بررسي دليل پرونده دادستاني به طور متوالي هستند تا تحقيقات در مورد جرم را انجام دهند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.